هنر چوب آرنیکا در تهران

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۴-۲۸
1688
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۴-۲۸
1688
هنر چوب آرنیکا
021-55192597
021-55193598
09129532620
تهران - غرب به شرق اتوبان آزادگان - شهرک مرتضی گرد - کوی ولیعصر 31 - جنب پلاک 31
هنر چوب آرنیکا در تهرانهنر چوب آرنیکا در تهرانهنر چوب آرنیکا در تهرانهنر چوب آرنیکا در تهرانهنر چوب آرنیکا در تهرانهنر چوب آرنیکا در تهرانهنر چوب آرنیکا در تهران
هنر چوب آرنیکا در تهرانهنر چوب آرنیکا در تهرانهنر چوب آرنیکا در تهرانهنر چوب آرنیکا در تهرانهنر چوب آرنیکا در تهرانهنر چوب آرنیکا در تهرانهنر چوب آرنیکا در تهران

توضیحات

هنر چوب آرنیکا در تهران

هنر چوب آرنیکا  آغاز فعالیت خود را از سال 1389 در کارخانه واقع در منطقه جنوب غرب با وسعت سه هزار متر مربع با تولید سرویس خواب چوبی خانگی شروع و با جذب متخصصین مجرب و بهره گیری از فناوری و ماشین آلات روز اروپا سطح فعالیت خویش را با طراحی های مدرن روز دنیا بهینه نموده و همچنان در جهت بهبود محصولات گام بر می دارد . امید است به یاری خداوند متعال و حمایت علاقه مندان صنعت کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران کیفیت محصولات را به جای برسانیم که با محصولات خارجی قابل رقابت باشد .

مواد اولیه و یراق آلات پس از ورود به کارخانه در انبار نگهداری شده و طبق برنامه ارائه شده از طرف واحد برنامه ریزی به قسمت های مختلف تحویل می شود در ابتدا سالن ماشین خانه برش های اصلی و نهایی توسط ماشین پانل بر افقی صورت گرفته و سپس لبه چسبانی قطعات توسط ماشین آلات لبه چسبان انجام میشود وپس از اتمام این مرحله سوراخکاری قطعات توسط ماشین آلات انجام پذیرفته و به بخش مونتاژ و بسته بندی انتقال می یابد در این بخش پس از کنترل و عملیات پایانی و نصب یراق آلات مربوطه عملیات مونتاژ و بسته بندی صورت می گیرد و پس از تایید بخش کنترل کیفیت وارد انبار محصول شده و مطابق با سفارش مشتری از کارخانه خارج می گردد .

خدمات هنرچوب آرنیکا : شرکت هنر چوب آرنیکا افتخار دارد کلیه محصولات خود را به همراه گارانتی 36 ماهه به شما مشتریان عزیز عرضه میکند.

شرایط ضمانت نامه به شرح زیر می باشد :

کلیه اقلام تولیدی شامل یراق آلات و اتصالات ، نوار لبه ، روکش ملامینه و پی وی سی دارای سه سال گارانتی تعویض رایگان پس از تأیید کارشناسان شرکت می باشد .

کلیه هزینه های جانبی و ایاب و ذهاب به عهده خریدار می باشد.

استفاده نادرست مانند خط انداختن با وسیله تیز یا استفاده از مواد شوینده و پاک کننده ناسازگار با محصول و استفاده از محصول در فضای باز و یا محیط غیر استاندارد ( به شدت گرم و یا مرطوب ) ، همچنین رخ دادن حوادثی چون سیل ، زلزله و آتش سوزی شامل ضمانت نمی شود و در صورت بروز مشکل ، تحت شرایط خدمات پس از فروش رسیدگی خواهد شد .

مدت زمان خدمات یاد شده از زمان تشخیص نماینده شرکت حداکثر بیست روز کاری است که به مدت زمان خدمات پس از فروش اضافه می گردد .

بزودی با خرید سرویس محصولات هنرچوب آرنیکا یک دفترچه ضمانت محصولات هم دریافت میکنید .

کلمات کلیدی :

هنر چوب آرنیکا در تهران آدرس هنر چوب آرنیکا در تهران شماره تماس هنر چوب آرنیکا در تهران

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر